The Rumble !


Idag hotade jag en kille till livet.

För att göra historia kort, så hade vi lite efterfestligheter i "Villa Flamingo"  i helgen (läs knägränd), och av orimliga anledningar hade vi fått med oss ett slan till människa, (hädanefter kallad "tjocken"). Hur han hade fått en inträdesbiljett till min exklusiva våning var det ingen som visste, men klart var det att mannen var idiot. Inte nog med han lyckades förolämpade alla på efter-kräftan, han hade mage att vara ful också. Fucker. Smäll i magen på sånt.

Egentligen borde jag sagt något redan då, men var tyvärr lite för nuke-em-high full vid tillfället. Men så idag fick jag min chans när jag fick syn på tattaren i cafeterian. Egentligen sa jag inte så mycket utan förklarade med enkla ord, att om helgens beteende någonsin upprepades så kunde han räkna med att utmanas i en  "fight to the death".

Visserligen kan jag inte slåss nåt vidare, men det är inte poängen. Om jag måste så kör jag ye ol' "poke in the eye" eller roundhouse-kicks till skjortan är tom. Onska måste bekämpas.

Med det sagt så vill jag poängtera att jag inte ämnar schlöss med karl om så inte äro nödvändigt.
Dock så har jag alltid varit den typ av person/räv som konfronterar de oförrätter jag anser ha begåtts, oavsett situation, och i detta fall hade onekligen en begåtts. Och som alltid så ställer man sig frågan; "what would Chuck Norris do?". Tänk på det nerds !



 / Dude - Chuck Norgren Approved !




Kommentarer
Postat av: Birgitte

Tagga ner Patrik

2009-02-13 @ 11:09:14
Postat av: Moi

Never !

2009-02-13 @ 11:32:51
Postat av: Lisa

Hej! Thommy sa att du var snäll och kunde skicka en spotifyinvite om man ber snällt?:P

2009-02-15 @ 12:59:21
Postat av: Anonym

Klart du ska få det Lisa-Maria-Kristina!

2009-02-15 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback